Senki közülünk nem él önmagának, és senki nem hal meg önmagának. Míg élünk, Istennek élünk, s ha meghalunk, Istennek halunk meg. Tehát akár élünk, akár meghalunk, az Úréi vagyunk. ( Róm 14, 7-9)

Igen, Uram a Tiéd vagyunk. Drága árat fizettél értünk !

A Tiéd vagyok, és ez nem csak egy elmélet!

A Tiéd vagyok, kapcsolatban állok Veled, közösek a gondjaink, ügyeink, céljaink. Te számon tartod az enyémet, megadod, amire valóban szükségem van, én pedig számon tartom a Tiédet, teszek érte nap mint nap.

Fontos vagyok számodra, mert szeretsz, és Uram vagy Te  nekem ! Te vagy az én utam, igazságom, életem!


És akár élünk, akár meghalunk, az Úréi vagyunk ! Az is, aki ezt nem tudja, vagy aki nem akarja elfogadni .Minden ember az Úré.

Aki ezt elfogadja, azzal kapcsolatot tart Istenünk, olyan kapcsolatot, amelyet semmiféle erő , még a halál sem szakíthat szét. Csak annyi kell hozzá, hogy akarjuk. És egy mód van rá, ez pedig az ima.

Imánk legyen egyszerű !

 Egy-két őszinte szó saját szívünkből, ...
Vagy néhány sor olvasása a Szentírásból...
Vagy egy-egy idézet  olvasása szentéletű emberek tollából...olyanokéból,  akik előttünk jártak...
Egy fohász, amit bármikor ismételhetünk  jövet - menet, munka közben, bármikor...
Vagy fix imaszövegek átgondolása, újra ismétlése...

Nagy a választék. Mindenki megtalálhatja a neki legjobban megfelelőt !


IMA NÉLKÜL NEM MEGY !

Az imát nem helyettesítheti semmi !

ima2-300x239.jpg

Szerző: Baráthnő  2012.02.05. 11:34 Szólj hozzá!

Címkék: vallás ima odaadás bibliai idézet é:az imáról

A bejegyzés trackback címe:

https://barathno.blog.hu/api/trackback/id/tr794067478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása